torsdag 1 augusti 2013

Golv och glidare


Se, det tar sig! Snart klar med golvet. Idag har det gått väldigt bra att snickra. Det känns som om jag har koll på läget. Det kan ju iofs vara självbedrägeri att tro något sådant för jag vet egentligen inte vad jag pysslar med. Men det ser bra ut, är rakt enligt vattenpass och väldigt stabilt.

Min lila lillsporre än inte den första H-D jag äger utan jag hade faktiskt en Harley för länge sedan. Begriper inte varför jag sålde den. Eller jo jag kommer ihåg varför men det kanske var dumt ändå.


Superglide custom!  Fet hoj! Köpte den ny 2005 och sålde den redan 2007 och köpte en Triumph Bonneville istället. Glidarstuket lockade mig inte längre utan ville ha nåt lättare för mer aktiv körning. Nåja, nu är jag tillbaka i glidarträsket igen men den här gången med en liten Sportster.  Imorgon ska jag montera det nya styret jag köpt. Det kommer bli gör-snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar